Main Content

Narzędzia prowadzenia rejestrów dla Urzędu Miasta Bolesławiec

Przedmiotem zamówienia było dostarczenie i wdrożenie narzędzi, w pełni kompatybilnych z posiadanym przez Urząd oprogramowaniem ArcGIS, umożliwiających zarządzenie zasobami danych, aktualizację oraz prowadzenie rejestrów leżących w obowiązkach urzędu miasta.

Zakres prac obejmował m.in.:

  • Transformacja, przekształcenie oraz migracja posiadanych zbiorów danych do ustandaryzowanych struktur Systemu zarządzania bazą danych;
  • Wdrożenie dedykowanych narzędzi desktop do prowadzenia rejestrów:
    • Punkty adresowe
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania
    • Nieruchomości
    • Punkty POI
    • Rejestr zabytków
    • Ewidencja gruntów i budynków
  • Wdrożenie narzędzi automatycznej replikacji zbioru danych Ewidencji Gruntów i Budynków do struktury systemu zarządzania bazą danych.
  • dostawa usługi sieciowej (aplikacji), zapewniającej funkcje usługi przeglądania w rozumieniu przepisów dyrektywy INSPIRE.

Aplikacja zapewnia m.in. integrację wielu serwisów mapowych, dedykowane narzędzia w zakresie wyszukiwania, lokalizacji obiektów, selekcji, raportowania i analiz, autoryzowany dostęp do serwisów danych, umożliwiając tym samym funkcjonowanie aplikacji zarówno w sieci urzędowej Intranet jaki i zewnętrznej Internet.

plan miasta
Powiększ
plan miasta
plany miejscowe
Powiększ
plany miejscowe
POI
Powiększ
POI
Zabytki
Powiększ
Zabytki

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis działa lepiej. Dowiedz się więcej.